Thursday, May 21, 2015

TELEY MAB No. 582

Thursday, May 21, 2015 |

TELEY MAB No. 582

 

Isnin, 18 Mei 2015

 

No. tel.: 03- 22722687

 

Salam sejahtera,

 

Terdapat 4 pengumuman baharu dan 1 pengumuman lama.

 

Pengumuman 1: Terkini tentang GST dan Kedai Jualan MAB.

 

Orang-orang buta yang mahu membeli barang dari Kedai Jualan MAB, sila bawa bersama salinan photostat Kad OKU bagi pengecualian GST dari baraangan yang dibeli bagi pengesahan. Untuk maklumat lanjut, sila hubungi Rebecca di samb. 161.

 

Promosi Kedai Jualan akan berakhir pada 30hb Jun dengan permainan papan, kertas-kertas dan goal ball pada harga yang sangat istimewa. Jadi, sila cepat. Satu model baru key chain juga boleh didapati pada harga RM17.00. Ia mempunyai ciri keselamatan bateri dan suaranya lebih jelas. Sila hubungi Zuraidah di samb. 154.

 

Pengumuman 2: Laporan tahunan MAB 2013.

 

Ia boleh didapati sekarang dalam bentuk Braille. Sila hubungi Roslina di samb. 150.

 

Pengumuman 3: Mesyuarat Agung Tahunan SBM KL/Selangor.

 

Mesyuarat ini akan diadakan pada hari Sabtu, 23 Mei di Hotel City Villa, Kuala Lumpur. Yuran bagi ahli sebanyak RM15.00 dan bagi bukan ahli sebanyak RM45. Sarapan dan makan tengah hari akan dihidangkan serta diadakan juga cabutan bertuah. Pilihanraya akan diadakan bagi para ahli untuk membentuk jawatankuasa baharu. Untuk maklumat lanjut, sila hubungi pejabat ini di talian 22764474.

 

Pengumuman 4: Mennjelang Ramadhan.

 

Perkhidmat akan mengadakan sambutan menjelang Ramadhan di Kafeteria MAB pada hari Ahad, 7 Jun dari pukul 2 hingga 6 petang. Semua orang buta dijemput hadir. Sila hubungi pejabat ini di talian 92211440.

 

Pengumuman 5: Ekspedisi Tandem dari Kuala Lumpur ke Taman Negara, Pahang.

 

Ekspedisi ini telah disusun bersempena dengan Sambutan Kemerdekaan dari 31 Ogos hingga 3 September. Mereka yang berminat, sila dapatkan borang pendaftaran dari Kaunter Penyambut Tetamu MAB. Yuran sebanyak RM40.00 sahaja. Sila berdaftar dengan Yon atau Sariza di samb. 128 dan 158. Tarikh tutup ialah pada 25 Mei.

 

Terima kasih,

Ikhlas,

En. Godfrey Ooi.

TELEY MAB No. 582

 

Monday, 18th May, 2015

 

Tel. no.: 03- 22722687

 

Hello friends,

 

There are 4 new and 1 old announcements,

 

Announcement 1: GST update GST and MAB Sales Shop.

 

Blind person who want to buy from the MAB Sales Shop, please bring along a Photostat copy of the OKU Card for the GST exemption from the items purchased for clarification. For more info, please contact Rebecca at ext. 161.

 

Sales shop promotion will be ending on 30th June with board games, papers and goal ball at a very special prices. So, please hurry. A new model of the key chain is also available at RM17. It has a battery-saving feature and the voice is much clearer. Please call Zuraidah at ext. 154.

 

Announcement 2: MAB Annual Report 2013.

 

It is now available in Braille. Please contact Roslina at ext. 150.

 

Announcement 3: SBM KL/Selangor AGM.

 

This will be on Saturday, 23rd May at The City Villa Hotel Kuala Lumpur. The fee for members is RM15.00 and for non-members is RM45. Breakfast and lunch will be served and there will be a lucky draw. Elections will be held for members to a new committee. For more info, please call the office at 22764474.

 

Announcement 4: Welcoming the Ramadhan.

 

Perkhidmat will be holding the pre-Ramadhan celebration at The MAB Cafeteria on Sunday, 7th June from 2.00 to 6.00 pm. All the blind are invited. Please contact the office at 92211440.

 

Announcement 5: Tandem expedition from Kuala Lumpur to Taman Negara, Pahang.

 

This expedition is being organized in conjunction with The Merdeka Celebration from 31st August to 3rd September. Those interested, please get your entry forms from the MAB Reception Counter. The fee is RM40 only. Please register with Yon or Sariza at ext. 128 and 158. The closing date is 25th May.

 

Thank you,

 

Regards,

Mr. Godfrey Ooi.



Related Posts



0 comments:

Post a Comment

Statistik

Perhatian kepada pengunjung blog Suara Oku..

Blog ini adalah bertujuan untuk memberi informasi terkini dan memperjuangkan nasib Orang Kelainan Upaya(OKU) di Malaysia.

Justeru itu pihak blog memohon jasa baik pengunjung untuk menyumbang sebarang informasi berkenaan kempen,artikel dan apa sahaja yang melibatkan OKU.
Pihak blog juga ingin mengajak rakan-rakan di luar yang berminat untuk menulis mengenai OKU untuk menyertai kami terutamanya daripada golongan OKU sendiri.
Pihak blog juga amat menghargai sekiranya rakan-rakan membuat pautan blog ini di blog anda.

Sebarang pertanyaan dan cadangan silalah email pada :
suaraoku@gmail.com.
-Terima Kasih-

"Bukan Wang Yang Ku Pinta, Cuma Secebis Perhatian "

OKU'S Supporter Blogger

OKU'S Supporter Blogger

Pandangan Anda


ShoutMix chat widget

Followers

 
Copyright © Suara OKU | Powered by Blogger | Template by Blog Go Blog