Wednesday, December 4, 2019

Teley MAB Isnin, 2 Disember 2019.

Wednesday, December 4, 2019 |
Tele MAB no. 815 Isnin, 2 Disember 2019 No. tel.: 03-22722687 Assalamualaikum dan salam sejahtera, Terdapat 4 pengumuman baru dan 1 pengumuman buku, 1. Terkini Perhimpunan Warga Emas Orang Buta. Perhimpunan dan pertandingan bakat seni suara ini akan diadakan pada hari Sabtu, 7 Disember, 9.30 pagi di Dewan MAB. Pendaftaran bermula pukul 8.30 pagi. Mereka yang mahu berlatih dengan iringan muzik bagi pertandingan tersebut, sila hadirkan diri di Pusat Warga Emas Orang Buta pada hari Rabu, 4 Disember, 3.00 petang. Mereka yang mahu menyanyi dengan karaoke, sila hubungi En. Taslim di 013-3403006 untuk penjelasan. 2. Nasihat undang-undang percuma. Seorang peguam, Cik Khoo Chai Har akan memberikan ceramah tentang hal-hal yang berkaitan dengan undang-undang secara umum pada hari Sabtu, 14 Disember 10.00 pagi di Bilik Mesyuarat Blok B. Mereka yang berminat, sila berdaftar dengan penyambut tetamu. 3. Jawatan kosong Aeon bagi Pembantu Jualan. Aeon sedang mencari individu low vision bagi mengisi kekosongan jawatan bagi Pembantu Jualan. Terdapat posisi yang tetap dan anda mesti mampu bekerja pada syif kerja hujung minggu dan cuti umum. Sila berdaftar dengan Pn. Quin di samb. 118. Tarikh tutup ialah pada hari Rabu, 4 Disember. 4. Terkini Nyanyian Bersama Inggeris. Acara ini akan berlangsung pada hari Sabtu, 14 Disember, 1.30 petang hingga 3.45 petang di Pusat Warga Emas OKU Penglihatan. Yuran sebanyak RM2.00 sahaja. Sila berdaftar dengan Cik Violet Kok di 22742576. 5. Di sini, ada sebuah buku Audio Inggeris untuk dibaca. Tajuknya adalah Harry Potter and the philosopher’s stone oleh J. K Rowling. Untuk meminjam buku ini, sila hubungi Cik Lynette di samb. 150. Terima kasih, Ikhlas, En. Godfrey Ooi. Cik Roslina Mohamed. Tele MAB no. 815 Monday, 2 December 2019 Tel. no.: 03-22722687 Hello friends, There are 4 new and 1 book announcements, 1. Elderly Blind Gathering update. The gathering and talentime is on Saturday, 7 December, 9.30 am at The MAB Hall. Registration begins at 8.30 am. Those wanting to practise with accompaniment for the talentime, please be at The Elderly Blind Centre on Wednesday, 4 December, 3.00 pm. Those wanting to sing with karaoke, please call Mr. Taslim at 013-3403006 for clarification. 2. Free legal advice. A lawyer Ms. Khoo Chai Har will give a talk on general legal matters on Saturday, 14 December, 10.00 am at The Block B Meeting Room. Those interested, please register with the reception. 3. Aeon vacancies for Sales Assistants. Aeon is looking for low vision individuals to fill vacancies for Sales Assistants. There are permanent positions and you must be able to do work shifts on weekends and public holidays. Please register with Mrs. Quin ext. 118. Closing date is on Wednesday, 4 December. 4. English Sing Along update. This will be on Saturday, 14 December, 1.30 pm to 3.45 pm at The Elderly Blind Centre. The fee is RM2.00 only. Please register with Ms. Violet Kok at 22742576. 5. Here’s an English Audio Book to read. The title is Harry Potter and the philosopher’s stone by J. K Rowling. To borrow the book, please call Ms. Lynette at ext. 150. Thank you, Regards, Mr. Godfrey Ooi. Ms. Roslina Mohamed.


Related Posts



3 comments:

Suraj said...

Maklumat yang bagus di sini, saya ingin berkongsi dengan anda semua pengalaman saya yang cuba mendapatkan pinjaman untuk mengembangkan Perniagaan Pakaian saya di sini di Malaysia. Sungguh sungguh berat pada perniagaan saya yang turun kerana penyakit masa kecil saya kemudian ketika saya sembuh saya memerlukan dana untuk menetapkannya lagi untuk saya bermula jadi saya berjumpa Encik Benjamin seorang pegawai perunding pinjaman di Le_Meridian Funding Service Dia bertanya saya dari projek perniagaan saya dan saya beritahu dia saya sudah memiliki Satu dan saya hanya perlu pinjaman 200,000.00 USD dia memberi saya borang untuk mengisi dan saya juga dia meminta saya ID Sah saya dalam beberapa hari Mereka melakukan pemindahan dan pinjaman saya telah diberikan . Saya benar-benar ingin menghargai usaha itu juga cuba mendapatkan ini kepada sesiapa yang mencari pinjaman perniagaan atau isu kewangan lain untuk Menghubungi Perkhidmatan Pembiayaan Le_Meridian Pada E-mel: lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.com Dia juga boleh didapati di WhatsApp Hubungi: +1 -9893943740.

Theresia Widiyasari said...

KESAKSIAN BAGAIMANA SAYA MENDAPATKAN PINJAMAN SAYA DARI PERUSAHAAN PINJAMAN DAN TERPERCAYA. Saya bernama Theresia Widiyasari dan saya tinggal di Australia, saya ingin menggunakan media ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman agar berhati-hati karena ada penipu di mana-mana. Beberapa bulan yang lalu saya tegang secara finansial, dan karena keputusasaan saya, saya dibohongi oleh beberapa pemberi pinjaman online dengan nilai Rp75.890.000. Saya hampir kehilangan harapan sampai seorang teman saya yang merupakan seorang polisi merujuk saya ke sebuah perusahaan pinjaman yang sangat andal bernama DONNAHALL FUNDING LLC yang meminjamkan saya pinjaman tanpa jaminan sebesar Rp950.000.000 dalam 24 Jam tanpa tekanan. Jika Anda membutuhkan pinjaman apa pun, cukup hubungi mereka sekarang melalui email: (donnahallfundingllc@gmail.com). Saya menggunakan media ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman karena saya melewati di tangan para pemberi pinjaman palsu.
Jika Anda memiliki pertanyaan, hubungi saya: {theresiawidiyasari@gmail.com}

Dian Pelangi said...

KABAR BAIK!!!
Nama saya Dian Pelangi dari Jakarta di Indonesia, saya seorang perancang busana dan saya ingin menggunakan media ini untuk menyarankan semua orang agar berhati-hati dalam mendapatkan pinjaman di internet, jadi banyak pemberi pinjaman di sini semuanya penipu dan mereka ada di sini Untuk menipu Anda dari uang yang Anda peroleh dengan susah payah, saya mengajukan pinjaman sekitar Rp1.000.000.000,00 dari seorang wanita di Turki dan saya kehilangan sekitar 27 juta tanpa mengambil pinjaman, saya membayar hampir 27 juta. Namun saya tidak mendapatkan pinjaman dan bisnis saya tentang macet karena hutang.
Ketika pencarian saya untuk perusahaan pinjaman swasta yang dapat diandalkan berlanjut, saya melihat iklan lain secara online dan nama perusahaan tersebut adalah WORLD LOANS COMPANY dari Nigeria. Saya kehilangan 13 juta bersama mereka dan sampai hari ini, saya tidak pernah menerima pinjaman yang saya ajukan.
Semoga Allah dipuji, seorang teman saya yang mengajukan pinjaman dan juga menerima pinjaman, memperkenalkan saya ke sebuah perusahaan yang dapat diandalkan di mana Ny. Ana Michael sang manajer cabang bekerja, dan saya mengajukan pinjaman sejumlah Rp1.000.000.000,00, dan mereka meminta kredensial saya yang saya kirimkan dan setelah mereka selesai memverifikasi rincian saya, pinjaman itu disetujui untuk saya dan saya pikir itu adalah lelucon dan mungkin itu adalah salah satu tindakan penipuan yang membuat saya kehilangan uang, tetapi saya kagum ketika saya mendapatkan pinjaman saya dalam waktu kurang dari 24 jam dengan suku bunga rendah 2% tanpa jaminan. Saya sangat senang bahwa ALLAH menggunakan teman saya yang menghubungi mereka dan memperkenalkan saya kepada mereka dan karena saya selamat dari mendapatkan bisnis saya terputus ke udara dan dilikuidasi dan hari ini bisnis saya terbang tinggi di Indonesia dan tidak ada yang akan mengatakan dia tidak tahu tentang perusahaan fashion saya.
Jadi saya menasehati semua orang yang tinggal di Indonesia dan negara lain yang membutuhkan pinjaman untuk satu tujuan atau yang lain untuk menyenangkan menghubungi Mars. Ana Michael melalui email: (anamichaelguarantytrustloans@gmail.com)
Anda masih dapat menghubungi saya jika Anda memerlukan informasi lebih lanjut melalui email: (dianpelangiindonesia@gmail.com)
Sekali lagi terima kasih semua untuk membaca kesaksian saya, dan semoga Tuhan terus memberkati kita semua dan memberi kita umur panjang dan kemakmuran dan semoga Tuhan melakukan pekerjaan baik yang sama dalam hidup Anda.

Post a Comment

Statistik

Perhatian kepada pengunjung blog Suara Oku..

Blog ini adalah bertujuan untuk memberi informasi terkini dan memperjuangkan nasib Orang Kelainan Upaya(OKU) di Malaysia.

Justeru itu pihak blog memohon jasa baik pengunjung untuk menyumbang sebarang informasi berkenaan kempen,artikel dan apa sahaja yang melibatkan OKU.
Pihak blog juga ingin mengajak rakan-rakan di luar yang berminat untuk menulis mengenai OKU untuk menyertai kami terutamanya daripada golongan OKU sendiri.
Pihak blog juga amat menghargai sekiranya rakan-rakan membuat pautan blog ini di blog anda.

Sebarang pertanyaan dan cadangan silalah email pada :
suaraoku@gmail.com.
-Terima Kasih-

"Bukan Wang Yang Ku Pinta, Cuma Secebis Perhatian "

OKU'S Supporter Blogger

OKU'S Supporter Blogger

Pandangan Anda


ShoutMix chat widget

Followers

 
Copyright © Suara OKU | Powered by Blogger | Template by Blog Go Blog