Tuesday, October 20, 2020

Teley MAB Isnin, 19 Oktober 2020.

Tuesday, October 20, 2020 |
Tele MAB no. 850 Isnin, 19 Oktober 2020 No. tel.: 03-22722687 Assalamualaikum dan salam sejahtera, Terdapat 1 pengumuman baharu, 4 pengumuman lama dan 1 pengumuman buku, 1. Makanan yang dibungkus MAB untuk makan malam. MAB sedang menyediakan makanan yang dibungkus untuk makan malam bagi 70 orang dari 19 Oktober (Isnin) hingga 27 Oktober (Selasa), pukul 5.30 petang. Anda boleh mengambilnya dari rumah pengawal keselamatan. 2. Khidmat Kaunseling. Program ini telah ditangguhkan disebabkan oleh Perintah Kawalan Pergerakan (PKP). 3. Bagaimana untuk memasarkan produk-produk secara dalam talian. Program ini telah ditangguhkan ke hari Sabtu, 31 Oktober, yang diatur oleh MAB bersama-sama dengan Jabatan Tenaga Kerja KL dan MDEC. Syarikat-syarikat akan bercakap tentang perniagaan dan produk-produk. Program ini akan diadakan di Dewan MAB dari pukul 8.30 pagi hingga 4.00 petang. 4. Program Hari Wanita. Program ini telah ditangguhkan ke hari Khamis, 26 November di Dewan MAB. Para tetamu kehormat adalah Senator Ras Adiba Radzi dan pemenang tempat kedua Miss Malaysia 2020, Cik Charissa Chong. Makan tengah hari akan dihidangkan. 5. Kem Perubatan. Program ini telah ditangguhkan ke hari Ahad, 13 Disember, dari pukul 9.00 pagi hingga 12.00 tengah hari di Dewan MAB. Ia termasuklah Imbasan Umum, Pemeriksaan Ginekologi, Kulit dan Pergigian. 6. Di sini, ada sebuah buku Audio Bahasa Melayu untuk dibaca. Tajuknya adalah Pengorbanan Ayah oleh En. Mohd Khusairi Ahmad. Untuk meminjam buku ini, sila hubungi Cik Lynette di samb. 150. Terima kasih, Ikhlas: En. Godfrey Ooi. Cik Roslina Mohamed. Tele MAB no. 850 Monday, 19 October 2020 Tel. no.: 03-22722687 Hello friends, There is 1 new, 4 old and 1 book announcements, 1. MAB packed food for dinner. MAB is providing the packed food for dinner for 70 persons from 19 October (Monday) to 27 October (Tuesday), 5.30 pm. You can collect the food from the guard house. 2. Counselling Service. This program has been postponed due to the Movement Control Order (MCO). 3. How to market products online. This has been postponed to Saturday, 31 October, organised by MAB, together with Jabatan Tenaga Kerja KL and MDEC. Companies will talk on business and products. The program will held on The MAB Hall from 8.30 am to 4.00 pm. 4. Women’s Day Program. This has been postponed to Thursday, 26 November at The MAB Hall. The guests of honour are Senator Ras Adiba Radzi and the runner up of Miss Malaysia 2020, Ms. Charissa Chong. Lunch will be served. 5. Medical Camp. This has been postponed to Sunday, 13 December, from 9.00 am to 12.00 noon at The MAB Hall. It includes General Screening, Gynaecology, Skin and Dental examination. 6. Here’s a Malay Audio book to read. The title is Pengorbanan Ayah by Mr. Mohd Khusairi Ahmad. To borrow the book, please call Ms. Lynette at ext. 150. Thank you, Regards: Mr. Godfrey Ooi. Ms. Roslina Mohamed.


Related Posts



0 comments:

Post a Comment

Statistik

Perhatian kepada pengunjung blog Suara Oku..

Blog ini adalah bertujuan untuk memberi informasi terkini dan memperjuangkan nasib Orang Kelainan Upaya(OKU) di Malaysia.

Justeru itu pihak blog memohon jasa baik pengunjung untuk menyumbang sebarang informasi berkenaan kempen,artikel dan apa sahaja yang melibatkan OKU.
Pihak blog juga ingin mengajak rakan-rakan di luar yang berminat untuk menulis mengenai OKU untuk menyertai kami terutamanya daripada golongan OKU sendiri.
Pihak blog juga amat menghargai sekiranya rakan-rakan membuat pautan blog ini di blog anda.

Sebarang pertanyaan dan cadangan silalah email pada :
suaraoku@gmail.com.
-Terima Kasih-

"Bukan Wang Yang Ku Pinta, Cuma Secebis Perhatian "

OKU'S Supporter Blogger

OKU'S Supporter Blogger

Pandangan Anda


ShoutMix chat widget

Followers

 
Copyright © Suara OKU | Powered by Blogger | Template by Blog Go Blog