Tuesday, January 15, 2019

Teley Mab Isnin, 14 Januari, 2019.

Tuesday, January 15, 2019 |

Tele MAB no. 770
Isnin, 14 Januari 2019
No. tel.: 03-22722687

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Terdapat 4 pengumuman baharu dan 1 pengumuman lama,

1.    Ayam segar.

Mereka yang berminat untuk mendapatkan ayam dari MAB, sila berdaftar dengan En. Fadhil. Setiap hari Selasa. Ini akan lebih banyak membantu beliau. No. telefon beliau adalah 017-3202221.

2.    Kursus Diploma Pengurusan Perniagaan.

Kursus ini ditawarkan oleh Kolej IEWM di Cheras, Kuala Lumpur. Mereka yang mendapat sekurang-kurangnya 1 kredit dalam SPM dialu-alukan untuk memohonnya. Untuk maklumat lanjut, sila hubungi Pn. Farah Jori di 018-2681928.

3.    Makan malam Persatuan DARMAM TAZHAI KAAKUM.

Makan malam ini akan diadakan pada hari Sabtu, 2 Februari di Dewan Orang Ramai Seremban Jaya, dengan penyampaian Ang pow dan tongkat putih. 20 orang OKU Penglihatan India dijemput hadir. Bas akan meninggalkan MAB pukul 5.00 petang. Sila berdaftar dengan penyambut tetamu. Tarikh tutup ialah pada 25 Januari.

4.    Penjual baharu di Kafeteria MAB.

Dengan penjual baharu, semua orang luar dialu-alukan untuk berada di kafeteria ini pada hari-hari biasa, dari Isnin hingga Jumaat, 8.30 pagi hingga 5.00 petang. Kafeteria ini tidak dibuka kepada orang-orang luar pada hari Sabtu dan Ahad.

5.    Anugerah Kecemerlangan MAB 2017-2018.

Para penerima yang berjaya bagi anugerah dalam bidang Muzik, Akademik, Keusahanwanan, Khidmat Sosial dan Sukan akan menerima hadiah-hadiah wang tunai, sijil-sijil dan plak. Anda boleh dapatkan borang permohonan daripada kaunter penyambut tetamu. Tarikh tutup ialah pada 15 Februari. Untuk maklumat lanjut, sila hubungi Cik Aqilah di samb. 173.

Terima kasih,

Ikhlas,
En. Godfrey Ooi.
Cik Roslina Mohamed.

Tele MAB no. 770
Monday, 14 January 2019
Tel. no.: 03-22722687

Hello friends,

There are 4 new and 1 old announcements,

1.    Fresh chicken.

Those interested in collecting chicken from MAB, please register with Mr. Fadhil every Tuesday. This will be most helpful to him. His no. is 017-3202221.

2.    Diploma course in Business Management.

This course is being offered by IEWM College in Cheras, Kuala Lumpur. Those with at least 1 credit in SPM are welcomed to apply. For more info, please contact Mrs. Farah Jori at 018-2681928.

3.    Persatuan DARMAM TAZHAI KAAKUM Dinner.

This will be on Saturday, 2 February at Dewan Orang Ramai Seremban Jaya, with presentation of Ang pow and white canes. 20 Indian blind persons are invited. The bus will leave MAB at 5.00 pm. Please register with the receptionist. Closing date is on 25 January.

4.    New vendor for MAB Cafeteria.

With the new vendor, all outsiders are welcomed to patronise the cafeteria on weekdays, from Monday to Friday, 8.30 am to 5.00 pm. The cafeteria is not opened to outsiders on Saturday and Sunday.

5.    MAB Excellent Awards 2017-2018.

Successful recipients for the awards in Music, Academic, Entrepreneurship, Community Service and Sports will receive cash prizes, certificates and plaques. You can get the application forms from the reception counter. Closing date is on 15 February. For more info, please call Ms. Aqilah at ext. 173.

Thank you,

Regards,
Mr. Godfrey Ooi.
Ms. Roslina Mohamed.



Related Posts



0 comments:

Post a Comment

Statistik

Perhatian kepada pengunjung blog Suara Oku..

Blog ini adalah bertujuan untuk memberi informasi terkini dan memperjuangkan nasib Orang Kelainan Upaya(OKU) di Malaysia.

Justeru itu pihak blog memohon jasa baik pengunjung untuk menyumbang sebarang informasi berkenaan kempen,artikel dan apa sahaja yang melibatkan OKU.
Pihak blog juga ingin mengajak rakan-rakan di luar yang berminat untuk menulis mengenai OKU untuk menyertai kami terutamanya daripada golongan OKU sendiri.
Pihak blog juga amat menghargai sekiranya rakan-rakan membuat pautan blog ini di blog anda.

Sebarang pertanyaan dan cadangan silalah email pada :
suaraoku@gmail.com.
-Terima Kasih-

"Bukan Wang Yang Ku Pinta, Cuma Secebis Perhatian "

OKU'S Supporter Blogger

OKU'S Supporter Blogger

Pandangan Anda


ShoutMix chat widget

Followers

 
Copyright © Suara OKU | Powered by Blogger | Template by Blog Go Blog