Thursday, October 8, 2020

Teley MAB Rabu, 7 Oktober 2020.

Thursday, October 8, 2020 |
Tele MAB no. 847 Rabu, 7 Oktober 2020 No. tel.: 03-22722687 Assalamualaikum dan salam sejahtera, Terdapat 4 pengumuman dan 1 pengumuman buku, 1. Penangguhan program-program. Disebabkan oleh peningkatan kes-kes Covid-19, Program Hari Wanita telah ditunda ke kemudian hari, sementara Imbasan Perubatan telah ditunda ke hari Ahad, 13 Disember. 2. Bagaimana untuk Memasarkan Produk-produk dalam talian. Program ini akan dianjurkan oleh Unit Penempatan, bersama dengan Jabatan Tenaga Kerja KL dan MDEC pada hari Sabtu, 31 October. Terdapat beberapa buah syarikat yang akan bercakap tentang perniagaan dan produk-produk. Sila berdaftar dengan penyambut tetamu sebelum hari Jumaat, 23 Oktober, berikan nama, no. kad pengenalan dan No. telefon. 3. Belian dalam talian bagi orang buta. Sesi ini akan diadakan pada hari Selasa, 22 Oktober di Makmal ICT, MAB. Terhad kepada 10 peserta sahaja. Sila berdaftar dengan Pn. Norasyquin di samb. 118. 4. Bantuan sukarelawan. Seorang sukarelawan akan ada pada hari Selasa dan Khamis, dari 9.30 pagi hingga 12.00 tengah hari. Mereka yang perlukan bantuan dengan bacaan, mengisi borang-borang atau perbankan, boleh datang ke bahagian penyambut tetamu untuk bantuan. 5. Di sini, terdapat sebuah buku Braille Bahasa Melayu untuk dibaca. Tajuknya adalah Juara Kuiz Sejarah oleh Sulaiman Zakaria dalam 1 jilid. Untuk meminjam buku ini, sila hubungi Cik Lynette di samb. 150. Terima kasih, Ikhlas: En. Godfrey Ooi. Cik Roslina Mohamed. Tele MAB no. 847 Wednesday, 7 October 2020 Tel. no.: 03-22722687 Hello friends, There are 4 announcements and 1 book announcement, 1. Postponement of programs. Due to the rise of the Covid-19 cases, The Women’s Day Program has been postponed to a later date, while Medical Screening has been postponed to Sunday, 13 December. 2. How to Market Products Online. This will be organized by the Placement Unit, together with Jabatan Tenaga Kerja KL and MDEC on Saturday, 31 October. There will be companies to talk on business and products. Please register with the reception by Friday, 23 October, giving name, IC no. and contact no. 3. Online shopping for the blind. This session will be on Tuesday, 22 October at The ICT Lab, MAB. Limited to 10 participants only. Please register with Pn. Norasyquin at ext. 118. 4. Volunteer assistance. A volunteer will be available on Tuesday and Thursday, 9.30 am to 12.00 noon. Those needing help with reading, filling in forms or banking, can come to the reception for assistance. 5. Here’s a Malay Braille book to read. The title is Juara Kuiz Sejarah by Sulaiman Zakaria in 1 volume. To borrow the book, please call Ms. Lynette at ext. 150. Thank you, Regards: Mr. Godfrey Ooi. Ms. Roslina Mohamed.


Related Posts



0 comments:

Post a Comment

Statistik

Perhatian kepada pengunjung blog Suara Oku..

Blog ini adalah bertujuan untuk memberi informasi terkini dan memperjuangkan nasib Orang Kelainan Upaya(OKU) di Malaysia.

Justeru itu pihak blog memohon jasa baik pengunjung untuk menyumbang sebarang informasi berkenaan kempen,artikel dan apa sahaja yang melibatkan OKU.
Pihak blog juga ingin mengajak rakan-rakan di luar yang berminat untuk menulis mengenai OKU untuk menyertai kami terutamanya daripada golongan OKU sendiri.
Pihak blog juga amat menghargai sekiranya rakan-rakan membuat pautan blog ini di blog anda.

Sebarang pertanyaan dan cadangan silalah email pada :
suaraoku@gmail.com.
-Terima Kasih-

"Bukan Wang Yang Ku Pinta, Cuma Secebis Perhatian "

OKU'S Supporter Blogger

OKU'S Supporter Blogger

Pandangan Anda


ShoutMix chat widget

Followers

 
Copyright © Suara OKU | Powered by Blogger | Template by Blog Go Blog